افزایش تولید ورق فولادی کشور
1401/05/12

افزایش تولید ورق فولادی کشور

کارخانه های نورد سرد شرکت صنایع فولاد شهریار تبریز به عنوان طرح شاخص حوزه فولاد برای تامین کمبود ورق فولادی کشور با سرمایه گذاری گروه صنعتی پارس ساختار به عنوان بخش خصوصی در شهرک صنعتی آخولا تبریز با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی در حال احداث است.

نایب رییس گروه صنعتی پارس ساختار به عنوان مجری طرح با اعلام این خبر گف : جایگزین کردن محصولات فولادی صنعتی با ارزش افزوده بسیار بالا در خطوط تولید به روز کردن فعالیت های فنواری خطوط فولاد ،به کارگیری نیروهای متخصص و توانمند ،کاهش بروکراسی از مهمترین اهداف توسعه درشرکت صنایع فولاد شهریار تبریز به عنوان یکی از شرکت زیرمجموعه گروه صنعتی پارس ساختار است .

نوید نواده اباذر احداث کارخانه های نورد سرد را در زمینی به مساحت 54 هزار متر می باشد و افزود :احداث این کارخانه ها از ابتدای سال گذشته با سرمایه ارزی و بیش از 10 هزار میلیاردی آغاز شده است و زمینه اشتغال 700 نفر را فراهم کرده است .

وی با بیان اینکه این طرح در 7 خط تولید احداث می شود ادامه داد:این طرح با بیش از 60 درصد پیشرفت در حال اجرا ست و بخشی از تجهیزات خطوط تولید آن نیز از گمرک ترخیص و در محل پروژه مستقر شده است 


امتیاز بدهید
به اين مقاله امتیاز بدهید
نظرات کاربران
ارسال نظر